Thursday 12 February 2009

愛似是陽光空氣



因为这首歌我认识了[农夫]。 香港的一只Rap/Hip-Hop组合。歌曲不仅是好听,歌词幽默里也很有内容。

爱似林一峰 (Feat. 林一峰)

你愛一架飛機 我愛一個杯 你愛我個細佬 我愛你個妹
你應愛李英愛 李英愛愛李英宰
定係愛冇話應該唔應該

愛似是陽光空氣 愛似是陽光空氣

愛 愛有人話真愛係無價
愛 愛我話真愛無得講價
首先要有大把身家
再有奶媽管家
車唔只得一架最好有司機楂
事實係事實 愛情係現實
你無車無樓無番狗
做乜要拖我手
女人最忌無品 男人最忌無銀
所以幾百張心意卡比唔上白金既附屬卡
林子祥無呃你 係你自己呃自己

鹹魚白菜也好好味

戶口得幾舊水
仲想養埋佢個女

Oh 叫佢食陽光空氣

愛 似是一間屋一張卡
一齊擔一把遮 陽光空氣一架車
愛 似是一個人一直搵
一直等個一個人 一世一齊訓
愛 似是一間屋一張卡
一齊擔一把遮 陽光空氣一架車

愛似是陽光空氣

你愛我 所以你俾左我
我愛你 所以我愛理不理
你愛我 因為我愛你
我愛你 因為佢唔愛我

準新娘 準備紅杏出牆
搶新娘 你點同人搶
人地送寶馬 你就送花
人地去飲紅酒 你就飲茶
所以我愛你 唔駛理夠唔夠match
我愛你 係睇你夠唔夠cash
我愛你 唔介意落雨擔下遮
最緊要行多兩步你會楂架車

你咪叫我愛你看你有冇誠意
你若然愛我咪叫我與你逼巴士
有心意 但係冇生意
你叫我點樣安心鍾意

愛 似是一間屋一張卡
一齊擔一把遮 陽光空氣一架車
愛 似是一個人一直搵
一直等個一個人 一世一齊訓
愛 似是一間屋一張卡
一齊擔一把遮 陽光空氣一架車

愛似是陽光空氣

你最愛傳教 我愛狗仔
你愛睇裙仔 我愛睇三仔
你愛佢有型格 我愛佢無格
愛要黎到既時候邊個都冇辦法

愛似是陽光空氣
愛似是陽光 空氣

No comments: