Tuesday 25 March 2008

电话

My favourite song for 2007 was a cover version of 电话 by Chet Lam but I am having a hard time seeking this CD out. If i am not wrong this track was inside his 夜生活album. (Guilty : I actually didnt really make an effort to look for it la.... =P )

在孤枕难眠的深夜 何不漫步在黎明前的窗前
让我再回到 从来不曾上锁的房间

在收音机叫醒我的那一天 只有拥抱着昨夜的疲倦
纵然少了个你 我想什么也不会改变

等到等到你下次电话来的那一天 我仍然不会有什么改变
啊哈为什么我要告诉你这些 我已经习惯了孤独
不该有埋怨

下一次我会更加勤勉 努力让我不再和你相恋
只是我说不出 这样虚伪的谎言

请不要说你对我抱歉 请不必担心我有什么危险
因为我不是 一个不懂事的少年

不该再有什么埋怨

No comments: